Patagonman 2
Deze korte documentaire volgt atlete Caroline Livesey die terugkeert naar de Patagonman Extreme Triathlon in Chili na een zware enkeloperatie. Een jaar na haar overwinning in 2022 herwint ze haar kracht en bewijst dat doorzettingsvermogen en passie elke tegenslag kunnen overwinnen.