Trinket Box
Mike en Ava, een pasgetrouwd interraciaal stel, verhuizen naar een nieuw huis om een ​​nieuw start te maken. In het huis blijkt echter een historisch kwaad al jarenlang opgesloten te zitten. Het kwaad staat op het punt uit te breken en grote schade aan te richten aan hun relatie en hun leven.