Jake is een gewonde Navy SEAL die een mentorrol op zich neemt voor zijn schuchtere neefje Marc. Aan de hand van de basisprincipes van zijn militaire training leert hij Marc hoe hij een Jonge Krijger wordt voordat hij aan high school begint.