The Gorge
Twee topsoldaten (Anya Taylor-Joy en Miles Teller) vormen op afstand een band als ze de opdracht krijgen wacht te houden aan weerszijden van een mysterieuze kloof. Als het kwaad uit de diepte ontwaakt, moeten ze samenwerken om in leven te blijven.