Various Voices
Various Voices is het belangrijkste LHBTQ+ korenfestival van Europa. Een keur aan LHBTQ+-koren en muzikanten uit Europa en de hele wereld traden op in het prachtige oude Bologna, UNESCO-muziekstad.