Vegas Vacation
De familie Griswold gaat weer eens op vakantie. Clark Griswold (Chevy Chase) heeft dit keer zijn zinnen op Las Vegas gezet. Moeder, dochter en zoon gaan mokkend mee. Net als bij de vorige vakanties zorgt met name brokkenpiloot Chevy Chase ervoor dat de zaken uitbundig uit de hand lopen. Er valt da nook heel wat te lachen, want alles gaat precies zoals het niet moet. Clark vergokt het familiefortuin, wife Ellen Griswold (Beverly D'Angelo) laat zich versieren door een nachtclubzanger, zoonlief belandt — als gok winnaar — bij de mafia en dochter wordt een sexy go-go girl. Een film met lachkrampverzekering.