Vengeance
Eric Williams is een man die al 27 jaar op de vlucht is voor een moord die hij niet heeft gepleegd. Wanneer zijn vervreemde dochter brutaal wordt aangevallen in Londen, is de politie onwillig om op te treden en daarom moet Eric terugkeren naar een stad die hij niet langer herkent om zelf de daders aan te pakken, afhankelijk van de hulp van zijn laatst overgebleven vrienden.