Warrior strong
In het sportdrama Warrior Strong keert Bilal Irving (Johnson-Hinds), een professionele basketbalspeler, terug naar zijn kleine, noordelijke thuisstad Dumont in Ontario, Canada, om het lokale basketbalteam te coachen. Hij hernieuwt het contact met zijn voormalige coach (Andrew Dice Clay), maar er ontstaat conflict terwijl ze beiden worstelen om hun ego's en ingewikkelde verleden opzij te zetten om samen het enige basketbalteam van de stad te coachen.