We Moeten Er Naartoe
WE MOETEN ER NAARTOE is een documentaire die het verhaal vertelt van de strijd die het Egyptische nationale voetbalelftal en coach Bob Bradley moeten leveren om zich te kwalificeren voor het FIFA Wereld Kampioenschap van 2014. Egypte heeft misschien wel de rijkste voetbalgeschiedenis van heel Afrika maar ondanks hun continentale succes heeft het team de afgelopen 24 jaar nooit het ultieme stadium van succes bereikt. Nu krijgen de Farao's en hun Amerikaanse coach -wellicht het meest onwaarschijnlijke koppel dat er ooit was- de kans om meer te doen dan alleen hun gemeenschappelijke droom van het bereiken van een kwalificatie voor het Wereld Kampioenschap te verwezenlijken, zij kunnen een jammerlijk verdeelde natie verenigen.