We Summon the Darkness
De drie beste vriendinnen Alexis (Alexandra Daddario), Val en Beverly vertrekken op een roadtrip naar een heavy metal muziekfestival. Op het festival ontmoeten ze drie jongens waar het meteen mee klikt en ze besluiten als afterparty naar Alexis afgelegen landhuis te gaan. Wat een leuke nacht had moeten worden, wordt al snel een nachtmerrie met een dodelijke wending. Wie is er te vertrouwen?