WHO
In een regio die geplaagd wordt door drugssmokkel komen negen grote criminelen in het geheim bijeen onder het toeziend oog van een gerespecteerde weduwe. Normaal houdt hun pact het domein in evenwicht, maar dan wordt één van hen gearresteerd. Dit had niet kunnen gebeuren zonder verraad, dus de mol moet aan tafel zitten. De criminelen, elk eigenzinnig en uniek, moeten de verrader ontmaskeren voordat ze stuk voor stuk worden uitgeschakeld. Te midden van de chaos ontdekt Wilson, een jonge stagiair die ongewild getuige is van wat er zich afspeelt, dat het te laat is — hij is nu betrokken bij het spel.