Wild Things: Foursome
Wild Things: Foursome is het verleidelijke vervolg in de sexy Wild Things-serie. Hotelmagnaat Ted Wheetly pakt zijn arrogante, feestvierende zoon Carson (Ashley Parker Angel) hard aan, die denkt dat zijn rijke, vrouwenverslindende vader verantwoordelijk is voor zijn moeders dood. Wanneer Ted omkomt bij een speedbootongeluk, onderzoekt rechercheur Frank Walker (John Schneider) de zaak. Naarmate het onderzoek vordert, krijgt hij steeds meer lucht van de intriges, verleiding, hebzucht, het verraad en misschien zelfs een koelbloedige moord.