Wine Masters: Vinho Verde
Vinho Verde, letterlijk "groene wijn", is zowel een DOC als een wijnstijl. Luís Cerdeira runt het Soalheiro-wijndomein aan de Costa Verde samen met zijn moeder en zus, een dierenarts die biologische landbouw introduceerde.