X-Men Origins: Wolverine
Hugh Jackmann kruipt weer in de huid van het personage dat hem wereldberoemd maakte. X-Men Origins: Wolverine speelt zich af voorafgaand aan de X-Men saga en vertelt het verhaal van Wolverine’s epische en gewelddadige geschiedenis, zijn complexe relatie met Victor Creed en het onheilspellende “Weapon X” programma. De waanzinnige actiefilm X-Men Origins: Wolverine blijft trouw aan de spectaculaire sfeer van de X-Men films en zorgt ervoor dat je tot het einde op het puntje van je stoel zit!