Yip Man: The Final Fight
De legendarische Wing Chun martial arts meester IP Man (Anthony Wong) raakt ongewild betrokken bij het gevecht tussen rivaliserende kung fu stijlen. Om zijn leven te verdedigen en zijn eer te behouden, heeft hij geen andere keus dan een laatste keer vechten tegen een overmacht. "IP Man Final Fight" brengt je terug naar het Hong Kong van de jaren 50/60 en doet dit met een enorm authentiek gevoel.