You Hide Me
Diep begraven in de kelder van het British Museum, verborgen in plastic zakken en houten kisten, ligt een schat aan oude en zeldzame Afrikaanse kunstvoorwerpen. Op één dag wordt de enorme hoeveelheid Afrikaanse kunst onthuld die ooit door koloniale troepen zijn gestolen.