Zero F*cks Given
Cassandra is stewardess bij een goedkope luchtvaartmaatschappij, altijd bereid extra uren op zich te nemen en haar taken efficiënt uit te voeren. Daarnaast zweeft ze tussen dating apps, feestjes, en luie dagen. Zal ze na haar plotselinge ontslag eindelijk onder ogen zien waar ze voor wegliep?