Er zijn 12 maanden nodig om een overval te plannen, 12 uur om deze uit te voeren, en als de dief binnen 12 dagen niet wordt gepakt, gaat dat ook niet meer gebeuren. Een FBI-agent jaagt in drie zenuwslopende tijdlijnen op een beroepscrimineel in een levensgevaarlijk kat-en-muisspel door Europa.