A Decent Man
De veelgeprezen chirurg Paweł Prus bereidt zich voor op een langverwachte promotie, maar het bijna fatale incident van zijn zoon met een pestkop brengt alles in gevaar.
Na een mislukte poging om zijn daden aan Anna op te biechten, gaat Paweł naar Łódź om zijn sporen uit te wissen. Later werpt een bezoek aan Kamila een nieuw licht op het problematische thuisleven van Arek.
Wanneer Paweł niet thuiskomt na zijn dronken woedeaanval, begint Anna het ergste te vermoeden, terwijl Krystian een schokkende waarheid ontdekt.
Een tip leidt Kamila ertoe Paweł's rol in de verdwijning van haar zoon in twijfel te trekken. Als de politie dichterbij komt, neemt Arek het op tegen zijn ontvoerder.