A Star Brighter Than the Sun
Sae Iwata, stoerder dan het gemiddelde meisje, valt op de basisschool voor de vriendelijke lach van Koki Kamishiro, een gevoelige jongen. Eenmaal op de middelbare school is Koki een charmante, populaire tiener, die nu buiten bereik lijkt. Ze komen samen in de sportcommissie terecht, en Sae voelt de onderdrukte verliefdheid weer bovenkomen.