Abby Hatcher
Abby ontmoet haar beste vriendje en Harriet weet niet wat ze moet doen als mevrouw Melvin de salon een dag sluit.
Als Bozzly gewond raakt, komt Melvin te hulp. Flugtilda, de nicht van prinses Flug, komt op bezoek.
Chef Jeff oefent voor zijn tubaconcert en houdt iedereen wakker. Prinses Flug is jaloers als Melvin een feestje geeft.