Een docuserie vol adrenaline die het stuntteam 87North van filmmaker David Leitch en Kelly McCormick tijdens hun werk in de filmwereld volgt.
David eert zijn oude kameraad Chris O'Hara door een kenmerkende stunt nieuw leven in te blazen.
De woede van moeder natuur stokt de voortgang van de film; Logan staat voor een beslissend moment in zijn carrière.