Adventure Time: Fionna and Cake
Fionna en Cake beginnen - met de hulp van de voormalige ijskoning Simon Petrikov - aan een multiversum-hopavontuur en een reis vol zelfontdekking.
Simon Petrikov
Simon heeft moeite om een gewoon mens te zijn in een magische wereld en overweegt drastische maatregelen te nemen.
Fionna, Cake en Simon komen samen op een vreemde plek waar ze ontdekken hoe ze met elkaar verbonden zijn.
Achtervolgd door een machtige vijand trekken Fionna, Cake en Simon door een wetteloze wereld op zoek naar een magisch artefact.
Fionna en Simon ontdekken de beste versie van zichzelf, én een mogelijke oplossing voor al hun problemen, in een winters koninkrijk.