Tijd voor Avontuur
Maak kennis met Finn de jongen en Jake de magische hond die in het land van Ooo wonen en veel avonturen beleven terwijl ze prinsessen redden gemene monsters verslaan en bedriegers ontmaskeren!
Prinses Bubbelien vertelt Finn over het boek voor helden “Het Vademecum” genaamd. Jake en Finn gaan op zoek naar het boek en moeten veel beproevingen doorstaan.