Ahsoka
Part Two: Toil and Trouble
Ahsoka en generaal Hera Syndulla reizen naar de scheepswerven van de Nieuwe Republiek.
Hera mengt zich in de politiek. Ahsoka en Sabine Wren reizen naar een verre planeet.