Obi-Wan Kenobi
Obi-Wan Kenobi leeft een bescheiden leven op Tatooine. Hoewel het voor Jedi-overlevenden gevaarlijk is in het oppermachtige Keizerrijk, wordt Obi-Wan gedwongen uit de anonimiteit te komen.
Obi-Wans missie leidt hem naar een door misdaad geteisterde wereld, de thuisbasis van allerlei tuig en slechteriken.