All You Need Is Crime
De vrienden infiltreren in een radicale extreemrechtse groepering om meer te weten te komen over de Borghese-coup.
Wanneer Gianfranco terugkeert naar 1970, wordt hij gevolgd door een geheim agent die de status quo per se wil behouden.