All You Need Is Crime
Claudio, Moreno and Giuseppe return to 1970 to regain access to their finances and help Giuseppe find his biological mother.
After discovering that his mother would die in an attack, Giuseppe decides to save her; his action could change the time axis of the present.
The friends must return to the past to put the time axis back in place: the objective is to defeat Borghese's fascist coup.
Kidnapped and tortured by agents of the new Italian dictatorship, Gianfranco also returns to 1970, but is followed by a secret agent who wants to save the status quo.