Amazing Stories
Een nieuwe reeks losse verhalen brengt alledaagse personages naar wonderlijke en fantastische werelden waar alles mogelijk is. Van de visionaire uitvoerend producenten Steven Spielberg, Edward Kitsis en Adam Horowitz.