Me
Nieuwe school. Nieuwe familie. Nieuwe supergave. Het is een jaar vol veranderingen voor de 12 jaar oude Ben Vasani als hij ontdekt dat hij kan veranderen in iedereen die hij tegenkomt. Nu hij een gedaanteverwisselaar is, moet hij uitzoeken wie hij is en wie hij wil zijn.