Surfside Girls
Sam en Jade zijn altijd bij de les en gaan een uitdaging niet uit de weg. Zo stuiten op bovennatuurlijke mysteries in hun eigenlijk saaie woonplaats Surfside. Gebaseerd op de populaire young adult graphic novels.