Any Human Heart
Het opmerkelijke leven van Logan Mountstuart, schrijver, krijgsgevangene en spion, beslaat de hele twintigste eeuw.
Logans vooruitzichten verbeteren; Logan wordt door Ian Fleming gerekruteerd als Britse spion.
Twee sterfgevallen hebben een grote impact op Logan; het is 1955 in New York en Logan is welgesteld.