Apollo: Back To The Moon
Voor het eerst combineert deze documentaire nieuwe scènes, realistische 3D en gedigitaliseerde archieven in ultra-HD om het Apollo-ruimteprogramma te volgen. In deze aflevering, die de Koude Oorlog ook adresseert, zien we het begin van het programma. Van de ramp van Apollo 1 tot de triomf van Apollo 8.
Ultieme missie
Voor het eerst combineert deze documentaire nieuwe scènes, realistische 3D en gedigitaliseerde archieven in ultra-HD om het Apollo-ruimteprogramma te volgen. Deze aflevering toont de laatste geheimen van Apollo 11 en de laatste fases van een programma dat zowel tragedie als historisch succes omarmt.