Artfully Designed
Ontwerper Natalie Papier, muurschilder Rachael Jackson en abstracte kunstenaar Frankie Zombie ontwerpen samen artistieke ruimtes.
Geïnspireerd door de boetiekhotelstijl transformeren Natalie, Racheal en Frankie een oude kelder tot een gezinsvriendelijke ontspanningsruimte.
A Cozy Backyard Retreat
Geïnspireerd door het Palm Springs van de jaren 50 veranderen Natalie, Racheal en Frankie een nieuw gebouwde ruimte in een plek voor het hele gezin.
Natalie, Racheal en Frankie geven een spierwitte keuken en zitkamer een make-over met gewaagde kleuren, echte kunstobjecten en een beetje glamour.
Natalie, Racheal en Frankie maken van een garage een thuiskantoor plus fitnessruimte voor een gepensioneerde veteraan die een eigen plek nodig heeft.
Natalie, Racheal en Frankie creëren twee op de natuur geïnspireerde slaapkamers voor twee jongens die uit hun rommelige gedeelde kamer zijn gegroeid.
Natalie, Racheal en Frankie transformeren een zitkamer met aangrenzende knutselkamer en thuiskantoor in ruimtes waar het hele gezin van kan genieten.