What's Wrong with That House?
Deskundige woninginspecteur Joe Mazza onderzoekt samen met zijn vriend en ontwerper Noel Gatts afschrikwekkende, verborgen problemen in de huizen van zijn klanten en lost ze op.
Woninginspecteur Joe Mazza en designer Noel Gatts helpen een moeder om van de donkere, vochtige kelder van haar huis een fijne gezinsruimte te maken.
Transforming a Troubled Tudor
Joe Mazza en Noel Gatts helpen huiseigenaren in New Jersey die een nieuw huis in tudorstijl hebben gekocht waarbij veel gebreken zijn geconstateerd.
Joe Mazza en designer Noel Gatts helpen een gezin in Maryland bij de verbouwing van een oude schuur tot een woning voor een van hun dochters.
Joe Mazza onderzoekt de oorzaak van de verzakking van een huis in New Jersey, terwijl designer Noel Gatts de woonruimtes onderhanden neemt.