Back To The Rafters
Julie Rafters leven wordt overhoopgehaald als, na zes jaar afwezigheid, een reünie in de stad de problemen in de levens van de andere Rafters onthult, waardoor ze twijfelt aan haar eigen plattelandsgeluk.
Cross Currents
Terwijl Dave Julie heeft meegenomen naar Buradeena om haar over te halen om daar te blijven, verblijft Ruby bij haar broers in de stad en wordt ze de volgende social media-sensatie wat betreft klimaatverandering.