Bat-Fam
Deze 22-minuten durende animatieserie is een actiekomedie met Damian en Bruce Wayne in de hoofdrol. Samen met hun hechte familie van buitenbeentjes gaan ze de uitdagingen van het dagelijkse leven aan en beschermen tegelijkertijd de straten van Gotham.
Bruce's perfecte spelletjesavond met de familie valt in duigen wanneer Damian en Claire argwaan krijgen over hun nieuwste familielid.
Schoolreisje
Damian en de Dent-tweeling laten per ongeluk parademonen los wanneer ze hun begeleider, Bruce Wayne, proberen af te schudden tijdens een schoolreisje.
Kleine Batman komt in de problemen wanneer hij het advies van zijn vader negeert en Alfred dwingt om hem te helpen de Mad Hatter te verslaan.
Bruce besluit dat het tijd is om Alicia in te lichten over zijn 'kleine geheim' dat hij Batman is. Alicia heeft echter zelf ook een klein geheim.