Bates Motel
Nice Town You Picked, Norma...
Dylan begint problemen te veroorzaken. De Bates raken verstrikt in de geheimen van White Pine Bay.
Dylan begint aan zijn nieuwe baan en Emma en Norman doen een schokkende ontdekking.
Dylan vraagt aan Norman of hij bij hem komt wonen en Norma geeft Emma een waarschuwing.