Be Cool, Scooby-Doo!
Nu de middelbare school erop zit en ze zich nog één zomer kunnen uitleven, besluit de groep op reis te gaan met de Mystery Machine, op zoek naar pret en avontuur. Maar ze komen steeds monsters en problemen tegen.