Bing
Dag Dag
​'Als je iets bijzonders breekt, kun je het in de Dag Dag-doos stoppen, waar het veilig bewaard blijft zodat je het nooit vergeet.' Bing speelt met een nieuwe oranje ballon, maar als hij er te enthousiast op stuitert, KNALT hij. Bing is verdrietig dat hij z'n nieuwe ballon kwijt is, dus Flop helpt hem de stukjes ballon in de Dag Dag-doos te stoppen; een herinneringsdoos waar dingen worden bewaard die te kapot zijn om te repareren, maar te bijzonder om weg te gooien.
Bing is bezig om met zijn blokken een toren te maken die net zo groot is als hijzelf en hij wordt boos als Coco binnenkomt en zijn blokken afpakt om er een regenboog mee te maken. Als vervolgens ook Charlie met de blokken wil spelen, moeten ze op zoek gaan naar een nieuw spel dat ze allemaal samen kunnen spelen.
Het is lunchtijd voor Bing, maar de enige banaan die er nog is, is te papperig om te eten. Flop stelt voor om er een smoothie van te maken. Maar de wortel van Bing komt per ongeluk ook in de blender terecht en als Bing erachter komt dat zijn wortel helemaal is verpulverd en hij 'm niet meer terug kan krijgen, wordt hij best een beetje verdrietig.