Black Sails
Na een aantal teleurstellende vangsten staat de bemanning van kapitein Flint op het punt van muiterij. John Silver voegt zich op Flint's piratenschip en verbergt iets zeer kostbaars voor de kapitein. Op het eiland New Providence houdt Eleanor Guthrie orde met een dreigende Royal Navy.
De onderneming van de Walrus eindigt rampzalig. Silver waarschuwt Flint voor Billy. Rackham en Bonny willen hun bestaan herwinnen. Eleanor vraagt haar vaders hulp. Vane's verleden duikt op.
Flint en de Walrusbemanning spelen een dodelijk schaakspel op open zee. Richard oefent druk uit op Eleanor. Rackham maakt een carrièreswitch. Bonny bekent schuld tegen Max.
De kosten van het najagen van de Andromache blijven oplopen. Eleanor heeft de hulp van Silver nodig. Billy wil dat Gates een confrontatie aangaat met Flint. Bonny neemt stelling.