FBI-agent Kurt Weller wordt in een complexe samenzwering getrokken wanneer een mysterieuze naakte vrouw, zonder herinneringen aan haar verleden, wordt gevonden op Times Square, haar lichaam bedekt met tatoeages - waaronder zijn naam.