Tehran
Tamar werkt als hacker voor de Mossad. Ze infiltreert onder een valse identiteit in Teheran om te helpen bij de vernietiging van de Iraanse kernreactor. Maar als haar missie mislukt, moet Tamar een operatie op touw zetten die al haar dierbaren in gevaar zal brengen.