Blue's Clues & You
Blue de hond en haar vriend Josh begeleiden interactieve avonturen om aanwijzingen te vinden en allerlei puzzels en problemen op te lossen.
Magenta komt spelen
Magenta komt bij Blue spelen en ze moet bedenken wat ze zullen gaan doen. Schepje en Emmer onderzoeken pootafdrukken.