Boston's Finest
The City They Call Home
De Fugitive Unit struint de straten van Charlestown af op zoek naar een lokale verdachte die gezocht wordt wegens aanklachten in New Hampshire.
De drugsbestrijdingseenheid besluit dat er maar één manier is om de toename van drugsgeweld in South Boston te stoppen.