To Catch a Smuggler
De douane van Miami Airport heeft een passagier in het vizier die regelmatig naar Colombia reist en die wellicht intern drugs smokkelt. Agenten doorzoeken vracht op drugs, om het kartel een stap voor te blijven. De binnenlandse veiligheidsdienst op JFK voert een gecontroleerde levering van ecstasy op Wall Street uit, wat onderschept werd bij de postafdeling. Op het vliegveld van Los Angeles worden twee passagiers ondervraagd over hun reis, en drugsgebruik in het verleden speelt een van hen nu parten.
De douane van Miami Airport fouilleert en ondervraagt een passagier uit Jamaica met een verdacht verhaal en een nieuwe koffer. Als ze vreemde dingen in de tas vinden, vermoeden agenten dat hij drugs smokkelt. De douane van JFK vindt verdachte bagage met cowboylaarzen en vermoedt dat er iets in verstopt zit.
De douane van JFK ondervraagt een oudere vrouw uit Peru. Agenten verdenken haar ervan op slimme wijze drugs te verstoppen in flesjes. De binnenlandse veiligheidsdienst in Miami voert een gewaagde stunt uit door cocaïne af te leveren die verstopt zat in een lading schilderijen. Op het vliegveld van Los Angeles zorgt een aantal ongeclaimde koffers voor verdenkingen. Agenten denken dat er smokkelwaar in de koffers kan zitten.
De douane van JFK onderzoekt een reiziger die van Panama naar Hong Kong vliegt zonder baan of geld. Agenten vermoeden dat hij drugs via de VS smokkelt. De douane van Miami ontdekt illegale wapenonderdelen in post onderweg naar Argentinië. De veiligheidsdienst reist naar Buenos Aires om lokale autoriteiten te helpen bij een massale inval bij verdachte wapenhandelaars.
De douane van JFK houdt een passagier tegen uit Trinidad die blikken tropisch fruit bij zich heeft. Ze ontdekken een witte, poederachtige substantie. Op de postafdeling van Miami vindt de douane flesjes met een verdachte vloeistof die als een gevaarlijke verkrachtingsdrug uit de test komt. De binnenlandse veiligheidsdienst voert een gecontroleerde levering uit en hoopt de smokkelaar te kunnen oppakken. De douane van Los Angeles ondervraagt vrouwelijke passagiers die misschien slachtoffer zijn van sekshandel en huwelijksfraude.