Breeders
No Places
De verrassende komst van Ally’s vervreemde vader doet Paul en Ally nadenken over hun hoop en dromen voor Luke en Ava, en ze ontdekken hoever ze bereid zijn te gaan voor hun kinderen.
Ally probeert zich aan te passen aan de voortdurende aanwezigheid van Michael, terwijl Paul, die ervan verdacht wordt zijn moeder opzettelijk te kwetsen, zich afvraagt of het zijn schuld is dat zijn onhandige zoon zich zo vaak verwondt.
Paul en Ally zijn dolblij dat Sprout, de gerbil van de familie, eindelijk dood is, maar het blijkt moeilijker dan verwacht om het overlijden van het dier uit te leggen aan Luke en Ava, wanneer het verdriet en de rouw zich op mysterieuze manieren manifesteren en de familie uit evenwicht brengen. Geschreven door Oriane Messina en Fay Rusling, geregisseerd door Ben Palmer.
Na Michaels overlijden verblijft de familie bij Darren (Patrick Baladi) in het vakantiehuis, maar Pauls poging om Ally wat meer ruimte te geven door meer voor de kinderen te zorgen en Darrens fixatie op zijn werk helpen Ally niet een mogelijkheid te vinden om afscheid te nemen.