Camp Lazlo
Hopman Lumpus is vastbesloten eindelijk een vis te vangen en daar heeft hij de Jelly Beans echt niet voor nodig. Of toch?/De eekhoornscouts ontdekken dat de Jelly Beans eigenlijk van een andere planeet komen en gijzelen hen om meer te weten te komen.
Lumpus krijgt het niet voor elkaar om de Jelly Beans het licht uit te laten doen!/Lazlo helpt Raj oefenen voor het afzwemmen maar Raj is doodsbang voor het kleinste druppeltje water!