Casa Grande
Casa Grande verkent de verontrustende waarheid over de aantrekkingskracht van Amerika op immigranten en hoe ver mensen gaan voor de Amerikaanse droom.
Hassie komt achter de waarheid over de deal van haar vader met het plaatselijk immigratiedienst.