Casey Anthony houdt vol dat haar tweejarige dochter Caylee is meegenomen door de oppas, maar de politie ontdekt dat het kind al een maand wordt vermist. Waar is Caylee?
Het proces tegen Casey Anthony begint. De verdediging doet schokkende aantijgingen over Caylee en Caseys vader en de aanklager presenteert een theorie over hoe Caylee is overleden.